Post Comment customer care number

Black People Meet Customer Service Phone Number

 : 1-866-727-8920
What was the response after calling on this number ? To write click here.

Black People Meet

Black people meet is a online dating site in U.S. It was founded in 2002 having headquarters in U.S. Black people meet online dating site provides a simple, safe and fun atmosphere which makes it easy to quickly view and contact thousands of black singles. Black people meet dating online site provide service such as setup photo albums, send message, live chat, post and browse pictures etc. Black people meet online dating site is the biggest dating online site in U.S. The postal and official address, email address and phone number (helpline) of Black People Meet service center and Black People Meet customer service number is given below. The helpline of Black People Meet customer service number may or may not be toll free.
Black People Meet Phone Number Customer Service
If the contact information is incorrect, please let us know Here
Is your problem solved after calling ?
Complaint :
  
Your Name
Your Photo(Optional)
Gender
Email Address
(Optional)
Error Screenshot(Optional)
Image Text
Customer care captcha
Allcustomercarenumbers.com Advertisements
Keep in Touch With Us
Share this page on facebook : Facebook share
 
Related Search
contact black people meet customer servicecontact black people meet customer service
blackpeoplemeetphonenumberblackpeoplemeetphonenumber
phone contact for black people meetphone contact for black people meet
a number for black peoplemeet.coma number for black peoplemeet.com
blackpeoplemeet phone number blackpeoplemeet phone number
contact number black people .comcontact number black people .com
blackpeoplemeet.com phone numberblackpeoplemeet.com phone number
black people meet customer service phone numberblack people meet customer service phone number
blackpeoplemeet customer service numberblackpeoplemeet customer service number
black people meet customer service numberblack people meet customer service number
customer service number for blackpeoplemeet.comcustomer service number for blackpeoplemeet.com
contact number for blackpeoplemeet.comcontact number for blackpeoplemeet.com
black people meet 1800 nuberblack people meet 1800 nuber
black people meet contact numberblack people meet contact number
customer service numbers black people meetcustomer service numbers black people meet
Customer care user complaints
 

Black People Meet Customer Service Number Complaints and Reviews

Customer care maleMr. peanutm71 Says Apr 09, 2013

Hi, Ive been on the site blackpeoplemeet.com since 05'. I am currently on the monthly charge of $7.46. your site is saying my card has been denied this month, but my the card is active and money is available for the transaction to have taken place. I am now in upgrade status at a much higher rate. please help my to continue at the $7.46 charge or lesser for in the incovience. I'D like to maintain and keep my account. Please help? my screen name is peanutm71 thanks sincerly, M. Jones 4/8/13
Customer care reply
Customer care maleMr. tyroy1964 Says May 04, 2013

I renewed m subscription for three months when I only wanted one month. It was my error can you charge me for only one month credit back my account.
Customer care reply
Customer care maleMrs. Scott Says May 09, 2013

I was charged $70.00 on my credit card instead of $11.00 for three months it said it was going to charge me. I would like a refund $59.00 or I can be reached at 5057022460

Thx
Mrs. Scott
Customer care reply
Customer care maleMrs. Scott Says May 09, 2013

Mrs. Scott

I can also be reached at prayerhelpsme@aol.com about my refund
Customer care reply
Customer care maleMr. La Marlo Anderson/ Annietta. Vinson Says May 13, 2013

I MADE A ONE TIME SUBSCRIPTION WITH U. SINCE you HAVE TAKEN A TOTAL OF THREE PAYMENTS OUT OF MY ACCOUNT. I WANT TWO OF THOSE PAYMENTS CREDITED BACK TO MY ACCOUNT as soon as possible AND MY PROFILE REMOVED. THIS WAS NOT WHAT I SIGNED UP FOR. I WANT IT DONE TODAY. you HAVE DISRUPTED ME AND MY ACCOUNT WITH THOSE TRANSACTIONS...LA MARLO ANDERSON 9013187328,LAMRICE
Customer care reply
Customer care femaleMs. CoolPrincess 1207 Says May 31, 2013

Had nothing, but all kinds of problems on site. Was not informed about an automatic renewal. Card was billed 56.50 without knowledge. Continuous pop-ups to find out what contact message for an additional charge. Didn't like the contact selections. This is nothing, but a rip-off. Very dissatisfied with this site. This was a waste of time. Tried to get a refund, but was told that my renewal was extended to November Really, I will like to cancel get a refund. do not want to be compel to continue and credit back my card. My username is CoolPrincess 1207
Customer care reply
Customer care maleMr. Bruster3 Says Jun 06, 2013

I would really appreciate it if you reverse your decision because as I admit to making a mistake your representatives also made mistakes. First no one told me 48 hrs did not include weekends and then I was told that in would be shut down with that 48hr period which it was not, but once I called upset about not receiving my refund you were able to shut it down in less then 24hrs. All the calls that were made during my attempt at a refund not once did anyone make it clear that 24hrs did not include weekends until today.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Stacyace Says Jun 10, 2013

Hello my name is Stacy you charged my credit card twice which it should only been $10.00 Dollars it charged me $89.00 and that's not what I want I would like to cancel it due to flase informations thanks you can contact me @ 203-809-2426 Thanks You
Customer care reply
Customer care femaleMs. Erica McCray Says Jun 10, 2013

I only subscribed for one month and I was Charged again this month. Please stop charging my card! I have tried to call, but I was in hold for a long time...again please stop calling my phone
Customer care reply
Customer care femaleMs. Billiejean wright Says Jun 13, 2013

Yes hello my name is Billiejean Wright I subscribe three monts ago. I paid the fee for one month only. For some reason you cite keeps billing me $ 14.99. Please do not let this happen again. I am no interested in reciving or sending messages please deactivate my page.
Customer care reply
Customer care femaleMs. SpadeQueen Says Jun 14, 2013

Photos will not upload to be seen within the site
Customer care reply
Customer care maleMr. julio Says Jun 15, 2013

They took my money I was supposed to pay a one time fee of ten dollars they charged me 70
Customer care reply
Customer care maleMr. pedro castro Says Jun 16, 2013

that 's rediculous,you withdrawed more money then you supposed.
I only had the chance to enjoy this side just for a week and it was blocked and enable to comunicate with none of my contact any more .eoul you please fix the matter thank.
Customer care reply
Customer care maleMr. USdocto Says Jun 19, 2013

What's up with the several hours of being unable to log on to BPM. Several hours is an unreasonable amount of time for your sight to be unavailable for paying members. We said get pro-rated refund
Customer care reply
Customer care maleMr. aaronjh1990 Says Jun 22, 2013

I'd like to delete my profile. How do I do so??
Customer care reply
Customer care femaleMs. silver02 Says Jun 24, 2013

i signed up for three month for about $10.00 and some change i was billed #66.63 i want to cancel my account and my money back. i had been calling with no answer. you took money out of my account i did not want you too. at first i was thinking that i hit the payment key more then once.i subscription for 3months i want y money back in my account ASAP. or i will be taking others matters towards you
Customer care reply
Customer care maleMr. Michael Williamson Says Jun 30, 2013

Was I credited for the month of July? I wasn't tryna renew my account. Credit it back to my account. Thanks
Customer care reply
Customer care femaleMs. shayone57 Says Jul 07, 2013

I only subscribed for to this site and no longer want to be on this site please remove me..like i requested months ago..DO NOT charge me for any service.My first month onop this site after another amount was deducted unknown to me since your advertisement said different amount. I requested services to be cancelled after the 70 was deducted from account. That turned me off rite then and there..and a waste of my time and money.close my account and Do Not deduct any funds..
Screen name: shayone57
Customer care reply
Customer care femaleMs. fluffylove1 Says Jul 14, 2013

I recently joined blackpeope meet. I have imported a pic from Facebook however, it has not been posted in five days, thereby wasting my time. Also, they are using old information ie user name from two years ago.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Mzsugar Says Jul 14, 2013

I can not get my account to work I reset my pass word and I still can not
Get to my account can you help me with this
Customer care reply
Customer care femaleMs. MSNATIVEHONEY1 Says Jul 24, 2013

I asked to have my profile deleted completely and its still there for others to view. I have met someone and I no longer wish to participate in the site. PLEASE REMOVE MY PROFILE ASAP. Thank you.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Claromanoora Emile Says Jul 27, 2013

I was charged more then I wanted to be charged I want my money back! I was charged 69.93 when I did not want that to be charged! I want my money back. You gave false information.
Customer care reply
Customer care femaleMs. renee048 Says Aug 01, 2013

Hello can not go to my account because I forgot password and I no longer have that visa, so what do I do.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Delois armstrong Says Aug 03, 2013

no sure what going on I heaven received any massage or any body look ed at my profied this week.not sure can you check what going on,
Customer care reply
Customer care femaleMs. lances8 Says Aug 11, 2013

i was only suppose to paid 22.00 dollar for three month. it's was a special you guys offers me. , but you got took 26.47 dollar and 11.00 dollar out of my account. saying 26.47 dollar was a processing fee. can you expain that to me please. that 7s is one the reason i do not like getting on your site. who to here from someone soon. Thank you lances8
Customer care reply
Customer care femaleMs. Bluemothet51 Says Aug 15, 2013

I want to cancel my membership it not working out for me .Please call me 313-758-1173. Annette Burton. thank you.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Ms Ellison Says Aug 17, 2013

I did not authorize use of my card for membership subscription to your dating site.Please cancel the subscription immediately. My bank has been notified to stop any payment from your site. Any further attempt to withdraw money from my account will resort to legal actions. Any further questions regarding this matter I can be contacted at 202 706-2836

Thank You
Ms. Ellison
Customer care reply
Customer care femaleMs. Jewel C Gregory Says Aug 30, 2013

I was charged over 69.00 for a membership when I only agreed to a 10.99 purchase. Need to know if the error will be corrected before I choose to contact the BBB or various other sites to inform of the immoral principals this social network has shown me in the last 24 hours.

Thank you in advance for your immediate attention to this matter.
Customer care reply
Arrow Answer to Ms. Jewel C Gregory
Customer care femaleMs. mimi1 Says Oct 24, 2014

I am having the same issue. They charged me $36 for something that was to be $12.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Yolanda Says Sep 02, 2013

You said it was FREE and when I try to view my messages it says pay
.... Not understanding what is FREE... When I looked at my account it also said FREE, but again I cannot look at my messages. Please help understand what is free. Thank you please email back ASAP.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Elayne48 is my Username Says Sep 03, 2013

I forgot my full email address and cant log back in please call me at 573 397 3079 I just paid my subscription to the site today...
Customer care reply
Customer care femaleMs. CarleB Says Sep 05, 2013

I will be calling the BBB on yall ass yall took my money and now I can not reach anyone and not receiving a response from anyone
Customer care reply
Customer care femaleMs. VIOLET Says Sep 07, 2013

I HAVE SENT EMAILS AND LEFT PHONE MESSAGES AND NO RETURN CALL AND NO ONE EVER PICKS UP THE CALLS AT THIS PHONE NUMBER. I HAVE A PROBLEM WITH CHARGES FROM THIS COMPANY TO MY ACCOUNT. I CANNOT GET INTO THE ACCOUNT SETTING LINK TO MAKE ANY CHANGES TO STOP BILLING. I WOULD LIKE TO SPEAK TO SOMEONE TO RECTIFY THIS MATTER ASAP! WHAT IS YOUR LEGITIMATE PHONE NUMBER FOR BLACKPEOPLEMEET.COM?
Customer care reply
Customer care maleMr. donnell Says Sep 08, 2013

I canceled my account on August 30th 2013 and i am still being charged. Remimburse all charges that was taken from my account on September 7th 2013. I do not want a renewal, again this account was canceled originally on August 30th 2013. Any questions contact me at 410-903-2961.
Customer care reply
Customer care maleMr. lamont Says Sep 15, 2013

I never subscribed to this service and was charged twice I need someone to call me as soon as possible to fix this I had my items stolen and would like a credit put back into my account is this something you can do or does my lawyer need to contact a representative of yours since we have reported this to the police and bank. I can be reached at 931-378-3427
Customer care reply
Customer care femaleMs. GLORYNI Says Sep 20, 2013

I hit the wrong button. I do not want to pay for six months. You won't allow me back in to change it. I wish to discontinue my services.
Customer care reply
Customer care maleMr. William HDixon Says Oct 02, 2013

I join your program and after thirty day you automatically deducted a six month fee of $120 or so dollars from my BSNL account for Black peoplemeet.com, but onstead you are providing with Ourtime a service that is prodominately caucasian women that I have mo interest in You need yo correct this I ammediately our you will be hearing from. my Lawyers,I attempted to retain my money and legally I am obligated to pay, but not for OURTIME, but BLACKPEOPLEMEET and you did receive paymemt
Customer care reply
Customer care femaleMs. Tanya Dorsey Says Oct 09, 2013

I haven't been able together on the site for about a week
I need someone to call me at 5043393758
My Daughter paid my bill one for me once, and some how
You guy changed my email address to hers
My user name is Tudorsey
My correct email address is tudorsey@gmail.com
Customer care reply
Customer care femaleMs. karen jones Says Oct 14, 2013

I misunderstood the amount i thought it was 10.99 for for only six months, but it was 10.99 for every month for six months. I do not want that please refund money thanks God bless.
Customer care reply
Customer care maleMr. Dewitt Osby Says Nov 07, 2013

Hello BPM. My name is DeWitt osby and I have been a member for some time. I recently reviewed my account and saw that my account was coming due on the 6th of November I saw that w/o doing anything, my account would be renewed for 39.95. What I may have forgotten was that I cancelled the old credit card. I got a new card and number, but forgot to notify you about it. I will re subscribe for six mos @ 39.95 if that is acceptable to you.
Customer care reply
Customer care femaleMs. J Says May 03, 2014

My profile and picture information is still on this site even though i went through the cancellation steps to remove it permanently under the account information. Please take my profile, picture, name and answers permanently off of your site immediately.

My safety is at risk. I need you to remove my photo, profile, and all information on this account permanently.
Customer care reply
Customer care maleMr. shanna Says Jul 03, 2014

Pertaining to a member who robbed me. Please call as soon as possible he still has an active profile.
Customer care reply
Customer care maleMr. Kelly Gale Says Jul 19, 2014

Please stop charging my debit card and refund last payment, i been Unsubscribed and canceled subscription from black people meet.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Carlene Osunmo Says Aug 08, 2014

I was trying to subscribe for the $10. 99/month subscription and they charged me $79. 00 i want to cancel immediately as a result. Thanks,.
Customer care reply
Customer care maleMr. Gary Posey Says Oct 09, 2014

My complaint is it says the site is free so i create a profile and cant do anything, but view pictures and make a profile other then that i have to pay so i am not understanding what is free because this is far from a free site. POF and OKC are free dating sites this is not. And from the list of complaints about charges and overcharging peoples account and not refunding wrong amounts i do not think i am too comfy with paying because i was going to try the 14. 99 month thing, but it says monthly meaning i am keep getting charged.
Customer care reply
Customer care maleMr. Edward Lovette Says Oct 11, 2014

This is second time in a row that i ordered before one month on this site and you switched it to a six months deal. I am not interested in that six months deal. I am on a fix income and that much money will send me back. So please cancel this rude trick that this site plays on it's longterm customer,OK? Thank you. Edward F. Lovette.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Susan Smith Says Oct 11, 2014

I cannot login. My username was milkchocolate23. I changed it to prettywoman223. When i came back. I have been fined until i updated my apps. What do i need to do? So i do not loose anything.
Susan S.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Angela Smoot Says Oct 12, 2014

I cannot connect to the website and i have paid for one month. can you please connect me back or refund my money? I am very frustrated.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Ms Brown Says Oct 20, 2014

I set up my account to not auto renew. Every time I sign on a box is there asking if I want to renew I always say number. I am pretty sure I didn't click yes, but it renewed for six months at $49.46 and my current subscription still has two months left. Why would I renew with two months remaining. This is a scam. I am contacting my credit card company first thing in the morning to dispute this charges. I tried calling tonight, but it was too late. Also tried contacting BPM, but no answer. I do not want to renew. Please Help.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Juatina Temple Says Oct 24, 2014

I think the way you scam people into renewing their account is disgusting. I am going to write everyone possible because this is fraudulent. I had no intentions to renew my subscription, my automatic renewal was off and it immediately charged my credit card because the square came up while searching and the small close X is at the top right part of the box where you have to gingerly keep from clicking on the box. You do that on purpose and I want refund.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Michelle Marks Says Oct 29, 2014

Please cancel my membership, do not renew please.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Tracy Neldon Says Oct 29, 2014

I asked that my account number to be charged again. And, I was told that the 29 was the account will be closed and I see it's not. Do not bill my account again A.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Saundra Danford Says Nov 10, 2014

I paid a one time fee. You all are taking my money off from my card still. If you do not stop and do not put my money back in my account, i will find you. And it is not going to be pretty.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Sharon Williams Says Nov 16, 2014

My name is Sharon Williams my credit card was charge Rs 69. Your prices pop up Rs 10. 99 for six month i wanted to try for free, but after the ten RS 99 pop up i click on that then all after my credit card in from the amount for Rs 69. 00 dollars was charge to my card please cancel did not not know it would charge that amount please cancel it.
Customer care reply
Customer care maleMr. Ayinla Joshua Says Nov 19, 2014

My name is AyinlaJoshua I. I made a payment this afternoon for eight dollars to sign in for the site and I noticed that about 73 dollars was removed from my account. I have already called my bank and it was confirmed that the amount of 23dollars and 50dollars. I Was removed from my account. Kindly look into this and this is unfair to a new customer that wants to make friends with people. After removing my money, I still unable to sign in. Kindly return my money back. I am not interested in the transaction. Thanks.
Customer care reply
Customer care maleMr. Joshua Says Nov 19, 2014

Am quite disappointed in this website. eight dollars pump in for me to sign in. After signing. The amount of 73 dollars was removed from my account. Why? My username is jayi336. Kindly refund my money.
Customer care reply
Customer care maleMr. Edward Turner Says Nov 20, 2014

I made a mistake and paid for the wrong subscription and only wanted to pay for a month and I need the extra money for bills.
Customer care reply
Customer care maleMr. G Smith Says Nov 25, 2014

I would like to report a case of cat fishing. I was talking to this lady with the screen name of "prettyladie83". We had a number of conversations. Please review our emails. There was no foul language or inappropriate emails. My screen name is wdc201. She had given me her schedule. When she got to the Houston area, I had emailed her. We had made arrangements to meet at a very nice restaurant, Sullivans. I had made reservations. In addition I made reservations to be off of work. I am a physician. Therefore, my time is precious. She had agreed to meet me at Sullivans at eight PM. I was getting ready to leave and go to the restaurant. I emailed her stating that I was looking forward to meeting her at the restaurant. Who reply was " are you serious". Then she emailed me that she was going to delete all my emails. This type of behavior is totally inappropriate. I want to report her for cat fishing.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Sakinnah Says Nov 26, 2014

They told me I will pay 2. 06 a week and took it 15. 76 instead and I need to talk to customer Care. Please contact me at 228234-7547.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Lisa Carter Says Nov 26, 2014

I was charged 69. 00, but I requested the 10. 99 special you had advertised. Why was I charged so much? If I can' t get the special then cancel my subscription.
Customer care reply
Customer care maleMr. Reginald Dixon Says Nov 30, 2014

I want to change special for Black People Meet. Can I transfer my paid account from black Christian people meet to just Black People Meet.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Linda Davis Says Dec 01, 2014

Someone took 32.45 out of my account without my permission, and I want my money back.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Brittany Mccloud Says Dec 02, 2014

Blackpeoplemeet.com taken money out of my account twice in which I didn't give permission for it.
Customer care reply
Customer care maleMr. Armando Cadogan Says Dec 03, 2014

Good evening, I been charge 15. 95 when it was suppose to be 11.95, please I need you to credit $4. 00 back into my account or cancel my subscription. WITH FULL REFUND, thank you.
Customer care reply
Customer care maleMr. Mrwalkd Says Dec 07, 2014

When i go to Black People. Com the black single site come up. Why is that or when i click on a picture from black people the same thing. Why is that. In other words i can not go to your site at all. I paid money and not getting good service.
Customer care reply
Customer care maleMr. Ben Ssenyonjo Says Dec 10, 2014

You took money off my account that you were not supposed to. You had to take only $11. 99 for six months if I'm not mistaken, but you took $75. 93 why? I have informed the Bank do the right thing and put back all that money you took. You put my account in Red Unbelievable Funward2014.
Customer care reply
Customer care maleMr. Michael Says Dec 13, 2014

I was not trying to renew this account. I clicked "NO THANKS" to the renewal options and your system renewed and activated the account. Please reverse these charges and deactivate this account immediately. A number that was provide was 141212-001820???I would like to receive a call and or email to confirm that these charges were reversed as of 12/12/2014. Thank you.
Customer care reply
Customer care maleMr. Rahman Says Dec 13, 2014

I cancelled my subcription to blackpeoplemeet.com two months ago, but to my suprise my account is till been charged for the monthly payment
pls i want this to stop and my money returned.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Shaunina Says Dec 14, 2014

My reference number is 22X13439106. I want a refund as soon as possible. I was charged $38. 62 instead of being charge $10. 49 for three months. I really do not have money to waste. Thank you.
Customer care reply
Customer care femaleMs. Shaunina Says Dec 14, 2014

My reference number is 22X13439106. In previous email, I requested for a refund immediately. Now I want to cancel my account. I stated that I was charged $38. 62 instead of $10. 49 for three month. I want my money back TONIGHT. I do not play when it comes to my money.
Customer care reply
Copyright ©  2014 allcustomercarenumbers.com. All rights reserved.About Us | Privacy Policy | Contact Us | Sitemap