Snapdeal Chennai Customer Care Information & Exploration

092126 92126   Call By Skype
Jasper Infotech Pvt. Ltd. Nu-Tech Commercial Complex, New No.73, Second Floor, Arcot Road, Kodambakkam, Chennai – 24.help@snapdeal.comwww.snapdeal.com

Physical Location

Loading Map, Please Wait......
Is Your Problem Solved by Customer Care Executive? If Not, Post Your Problem Here
If the contact information is incorrect, please let us know Here

Snapdeal Chennai Exploration


For general enquirers call at: 18004251199

Toll Free Customer Care Numbers And Email Id's


PurposeContacts
Snapdeal Customer Care Chennai No: 011 45371100
Snapdeal Contact Phone Number Chennai : 92126 92126
Customer care Service: info@snapdeal.com
General Enquiries: help@snapdeal.com
Executive Director: kunal.bahl@snapdeal.com
Snapdeal Customer Service Number: 011-45371100


Sellers Contact Details


Contact Number: 18004190050

For any help, you can contact business manager: 011-66610222

Corporate Office Contact Information


Phone: 092126 92126
Address: Srinivasa Towers, 1st Floor, No-5 Above Lanson Toyota,
Teynampett, Cenotaph Road, Chennai, Tamil Nadu 600018


Key Features of Snapdeal Chennai


1. Ownership
2. Honesty
3. Mutual Understanding
4. Change
5. Innovations

Career at Snapdeal Chennai


There are thousands of Employees who are working with Snapdeal Chennai, and are satisfied by their job and always try to solve all the queries of their customers. Their main aim is customer's satisfaction and their work according to the needs and requirements of their users.

The Industry provide best and unique services to their employees and creates an friendly environment so that the users gets easily adjusted. The industry always welcomes energetic and passionate users, those who are interested in working with Snapdeal Chennai, can visit the official website and look for different opportunities in the Company and can apply, and can make their future secure and bright.

Know About Snapdeal Chennai


Snapdeal is an Indian online website where people can buy mobiles, Electronics, Fashion accessories, Apparel, Footwear, Kids, Home and Kitchenware. Its headquarters is situated in New Delhi, India. It is well-known online shopping website. The company was started by Kunal Bahl and launched in 2010. Snapdeal has subscribers around 18 million and has a presence across 50 cities in India.


Post Your Query

Query
  
Name
Email Address
Your Photo
(Optional)
Screenshot
(Optional)
Gender
Male
Female
Image Text
Customer care captcha
Allcustomercarenumbers.com Advertisements
snapDeal Banner

Snapdeal Chennai User Queries

Customer care male
SnapdealDec 06, 2016

Dear Ms. Priyanga,

We hope your concern is resolved. Please drop us an email at writetous@Snapdeal .com in case you need any further assistance. Regards,
Team Snapdeal .

Reply
Customer care female
AkshayaNov 10, 2016

My order number Is 16494282009 pramok Bhagalpuri silk saree. Delivery achesule betwèen 7th Nov to 10th Nov 2016. Delivery was attempted only on 7th Nov
When I was not available. In the next three days no one came to deliver my order. But in the status it is updated as Delivery failed, without attempting to deliver my order. Delivery resheduled on 11th Nov between nine AM to 11 AM.

Reply
Customer care female
PriyangaNov 06, 2016

I had placed order for Intex cloud scan mobile on 24/10/16 my order id:16283772965 and i made my payment through online. It has been delivered on 28/10/16. The device has problem in rear camera where focus is not working properly and giving very bad images. So, i requested for refund on 1/11/16, I got the mail stating service engineer will visit my place to check about this issue, the service engineer called me on 2/11/16, but i was at college at that time so i asked to reschedule it after three pm on same day. He said he will reschedule for next day after three pm. But when i called him on next day he said Snapdeal has closed my request so he cant come to my place to check the device and he also told to raise the complaint again. I called Snapdeal customer care and spoke to executives nearly eight different persons explaining about my issue. They said they are processing my request. I need my refund faster. Your usual time limit is already exceeded.

Reply
Customer care male
V. ParameswaranNov 03, 2016

Dear sir
I had purchased a four burner pigeon glass stove through Snapdeal inbox offer and the same was delivered on 1sr Nov. On opening the box, it was found instead of four stands for four burners, only one was found available and I am unable to use the stove. Please send the same immediately or else I have to take appropriate action for deficiency in services and supply of wrong stores as per order. Your immediate action is requested. Tks.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Nov 04, 2016

Dear mr. V. Parameswaran, We request you to share your order details or complaint number to help you out in the best possible way. Kindly drop us an email on writetous@snapdeal. Com with these details. We assure you all possible help. Regards, Team snapdeal.

Reply
Customer care male
Amit KumarNov 02, 2016

Order Id:- 16155540874
I placed request for replacement for the Puma shoes i took as it did not match with what it was written while purchasing. I returned the shoes and it has reached Successfully as i can see from the tracking order two days before. However, the same is not updated in my account. It's still showing there "Please send Your Item' and has given the last date of 2nd November(today). One thing for sure yours is the worst customer care service. How can a person contact you and tell you that this problem exists. We need to talk to person and not machine(Ph no-9212692126) telling same status everytime("Please send your item").

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Dec 03, 2016

Dear amit kumar,
We hope your concern is resolved. Please drop us an email at writetous@snapdeal. Com in case you need any further assistance.
Regards,
Team snapdeal.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Nov 03, 2016

Dear mr. Amit kumar, We regret the inconvenience caused. This is to inform you that we have taken a note of your concern and will get back to you with an update soon. Please connect with us on writetous@snapdeal. Com in case you require further assistance in the interim. Regards, Team snapdeal.

Reply
Customer care female
P. PoojaOct 31, 2016

Snapdeal

This is going through some high time, its been more two weeks of my order and i still did not get my product. I have even raised a complaint on it and till now no action has been taken. Do you wnat me to move it legally ? If so pleas tell me. I fucking cant wait more. We hav bloody paid you the full amount. Hope you understand.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Nov 01, 2016

Dear ms. P. Pooja, We request you to share your order details or complaint number to help you out in the best possible way. Kindly drop us an email on writetous@snapdeal. Com with these details. We assure you all possible help. Regards, Team snapdeal.

Reply
Customer care female
Preethy RebeccaOct 24, 2016

I had purchased SAMSUNG GALAXY CORE PRIME G630 PRINTED CASE ON 15TH OCT, 2016 IN SAMSUNG. ORDER ID IS 15985735014. I RECEIVED A DIFFERENT CASE WHICH I HAVE NOT ORDERED ON 20TH OCT, 2016. NOW I WANTED TO RETURN THE ITEM. BUT IT SAYS RETURN REQUEST CLOSED. I HAVE REGISTERED THIS COMPLAINT TWICE AT help@snapdeal.com. I HAVE NOT RECEIVED ANY RESPONSE YET. KINDLY SORT OUT THIS ISSUE AND HELP US TO RETURN THE CASE.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Nov 01, 2016

Dear ms. Preethy rebecca, We regret the inconvenience caused. This is to inform you that we have taken a note of your concern and will get back to you with an update soon. Please connect with us on writetous@snapdeal. Com in case you require further assistance in the interim. Regards, Team snapdeal.

Reply
Customer care male
Mr. Snapdeal Says Dec 03, 2016

Dear ms. Preethy rebecca,

We hope your concern is resolved. Please drop us an email at writetous@snapdeal. Com in case you need any further assistance.

Regards,

Team snapdeal.

Customer care female
Janani SeshanOct 18, 2016

I have ordered kc multi coloured georgette saree, My Order ID: 1577337290 and Reference number is 32332099
Placed on: 07 Oct, 2016 Issued on: Thu, 13 Oct. I placed request for return also, but automatically my request canceled. Not able to contact your customer care also. I do not what you people thinking about customers. How could you cheat bravely. Treat the customer as your friend just learn from Amazon.

Reply
Customer care male
Aashik AliOct 17, 2016

Actually you give discount on State Bank of India debit card ten percent so i placed an order of water purifier. But you not given the discount amount and you taken money from my account. I need my money back i called your customer care number, but its not working.

Reply
Customer care female
MeenakshisekarOct 14, 2016

Hi,
I placed an order in your site today(Redmi note three 32GB). It has three offers,
in that three offers one is "Buy this phone and get a coupon code to buy a "Sandisk 32GB memory card" free by 25 Oct 2016". I didn't receive any coupon code. When i will receive a coupon code? Is it a valid offer or not?.

Reply
Customer care male
Arun DOct 13, 2016

I have ordered Buildskill before ten days i was waiting to delery. BUt nothing happend from you guys, poor response from snapdeal as well as from courrier. Worst experience i have ever had with snapdeal. Below i have given way bill no for your refrence. Way bill number is69278768425

I DONT WANT THIS PRODUCT CANCEL AND REFUND MY MONEY ASAP. CANCELLLATION NO:32333734

SURELY I DONT WANT THIS PRODUCT IAM IRRITATED WITH SNAPDEAL, PLEASE REFUND MY MONEY AS SOON AS POSSIBLE. MY MOB : 9840708487
Regards,
Arun D .

Reply
Customer care male
Muruganandam R.Oct 02, 2016

Hi,

I ordered a mobile phone holding order number - 15200449125. I raised for return request through your website and my ticket ID is 30211797. My product is faulty. I was suggested for repair by your customer care. I WANT REPLACEMENT OF PRODUCT and NOT REPAIR

And no way the service center address you have given is nearby to my residence. Just to avoid running from pillar to posts we prefer online purchase. So kindly make your personnel to come and collect the product. If you say, replacement without repair is not possible, Kindly initiate for refund of money from your end. I do not want the product at all. Looking forward for your early reply. Regards,
Muruganandam R.
9677184935.

Reply
Customer care male
T. RaghuramanSep 29, 2016

MY ORDER CANCELLED ON. YOUR DELIVERY PERSON GOPINATH AND PRAVEEN )MOBILE 9941677530 and 9092375781) - both are very rude and until this date neither returned my pakcage to SNAPDEEL nor delivered my package. I just spoke to them and their rude response is not in a good taste

I have already cancelled my package. Please re-fund my amount.

Reply
Customer care male
SathishkumarSep 27, 2016

Respected Sir/Madam,
I have ordered for sameer cool touch dry iron box on 15-9-16 and my order ID is 15159359945 and sub ordered ID is 18890644806 in my snapdeal account actual delivery date show on my account 23-09-16, but 25-09-16 received your snapdeal message from my mobile number your product is delivered your invoice is download to your account this message show on my mobile. But still now i have not received my product i have paid through debit card already i am complaint through your customer care my complaint number is 30479379. What action take no more information share to customer how to trust this heavy item order this snapdeal. I want to responsible details with in the hours and give my product or refund my money.

Reply
Customer care male
R MuraliSep 17, 2016

I order Micromax canvass spark three on 15. 09. 2016. The ID is 15154773032. On 16. 09. 2016 i tracked my order. It is says " Item packed will dispatched soon". On 17 09. 2016 against I tracked my order. This is saying the same message "Item pack will dispatched soon". Why it is still in packing section. My item's delivery date is 17-19th September 2016. Today is 17 tomorrow is Sunday the 18. Is is delivered within the mentioned date.

Reply
Customer care male
M.k.soundararajanSep 16, 2016

Placed order on 09-09-2016for supply Ajantha clock OLC-307 Order ID 15059930378 (Sub order Id: 18772405888)- despatched on 10-09-2016 - Estimated delivery between 12-09-2016 and 15-09-2016, still in transit. I have not received the goods till now and no communication as to why there is delay in delivering the item. Your Cheenai office at Arcot Road, Kodambakkam is about 4. five km. From my residence. What is holding up is not clear. How to trust Snap Deal for ordering heavy items when it is unable to supply a small item within a distance of less than five km. For over a week and has failed to advise the customer the reasons for non-delivery till now?.

Reply
Customer care female
MsshivajiraoSep 07, 2016

My order NO. SLP1047085119. BOMBAY DYEING YELLOW NATURAL ELEMENT DOUBLE BREDSHEET. I received the product ok, but the price printed on the cover is rupees 699 you have charged the same amount generally products sold by you is below MRP can you explain.

Reply
Customer care male
Suresh KumarSep 02, 2016

I purchased canon E460 printer last year 27 July 2015 now some problem in the printer. I went to the canon service centre in Trichy, they told that warrant period is over the spares not available. So they cant do anything. I told change the spares I'll pay for that They told we can not do any thing. So want can I do.

Reply
Snapdeal Chennai Customer Service Care Phone Number 282408
Rajniwas MishraAug 23, 2016

Sir,
I have ordered a Micromax Canvas Spark3 mobile which was delivered in Rewa, Madhya Pradesh on 04/08/2016. But the piece is defective due to charging problem and Micromax Service center suggested is change the product. I gave complaint within 5days after received a product. I submitted a document which is received a document from Micromax Service Center.

Reply
Customer care male
Arjun KrishnanAug 08, 2016

I have ordered Samsung Galaxy Pro (Silver) which was delivered in Coimbatore. The piece is defective and the return date of seven days also over. Any hope to get it replaced? Samsung Service centre suggested for a replacement as its a mechanical error.

Reply
Customer care male
RajkamalAug 08, 2016

Hi team, i ordered and canceled infocus f120 mobile on same day(25th july- order id-14364662408), still date i did not get refund. Regard this i complaint twice at help@snapdeal, but no use. I try to contact customer care, but i think there is no options for attend the calls to customer care executives. Only robotics voice are keep on going. Kindly help me.

Reply
Customer care male
N.shanmugamAug 05, 2016

This N. Shanmugam from vellore district i have purchased a hindware five flow shower from your snapdeal online business they have send only shower, but not sending the attached pipe hose to attach the shower please send the pipe hose immeaditely. Please.

Reply
Customer care female
LoveleenapothirajJul 19, 2016

I purchased intex tablet. I received it on 2nd july. Wifi is not connecting. I asked to replace, they said that they will come and verify, but it is taken more than 15 days. I cannot use the tablet. I am very disapointed with snapdeals approach.

Reply
Customer care female
VikneswariJul 12, 2016

Sir I ordered saree from your website. They didn't attempt delivery. But they messaged me as delivery attempted, but you are not available to accept. They gave as fake status. So kindly send me my parcel. U will call my mobile number to attempt delivery.

Reply
Customer care male
KssrinivasanJun 13, 2016

I had ordered for 50 numbers of blood glucose strips under order ID 13607216031 with a condition that validity period should be more than a year. I got the order delivered within three days, but the validity period is only six months. So I returned 25 strips to the merchant at New Delhi-85. Please ask them to process refund.

Reply
Snapdeal Chennai Customer Service Care Phone Number 263197
Rajesh KallutlaApr 29, 2016

April 2nd i have order iball slide octa core a41 tablet from snap deal. After seven days speaker is not working. If went to iball service center. They said that "you bought product from unauthorized seller, so we do not do service for this product". This is my order ID :12589266037. So now where to give my tablet for repair. If it unauthorized seller then why you guyz selling in your site. If i do not get response early, i will file complaint in the police station on snap deal site.

Reply
Snapdeal Chennai Customer Service Care Phone Number 261426
Arivuselvan BApr 11, 2016

Dear sir my sub order number 14796994269, I have returned for this mobile phone 22 March, but refund not credit for my account. I ll complaint for many more time our customer service, but not responsible for my complaint, soon for my refund amount credit for my account.

Reply
Snapdeal Chennai Customer Service Care Phone Number 258694
K RanganathanMar 19, 2016

I have not received any call or action-plan from Snapdeal after I intimated receiving damaged TV ordered thru online. My request for refund also remains unattended to. My mobile + 91 9789065608

Very much worried and concerned to see the poor level of customer care.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Apr 07, 2016

Dear mr. Ranganathan We have not received the requisite details on your concern. Kindly share your order id or complaint number with us on writetous@snapdeal. Com so that we may assist you further. Regards, Team snapdeal.

Reply
Snapdeal Chennai Customer Service Care Phone Number 255430
Alex MaianoFeb 23, 2016

Good morning. I ordered an office chair on 17/01/2016 and I received it around 30/01 only. The chair was in very poor condition with small damages (very soft packing only from Delhi to Pondichery …) and also not properly functioning. Immediately I opened a claim for a return and a full refund (ticket ID:19031684). One or two days later Snapdeal told me he will send someone to pick-up the chair and initate a refund after collecting the chair. This was on 02/02. On 15/02 as nobody had come to pickup the chair I wrote another complaint from my backoffice. I tried to write again a complaint and I try to log into my order and guess what ?
ALL MY ORDERS HISTORY – since is started buying from Snapdeal - HAS BEEN DELETED
If you have no orders history then you cannot make a complaint
Today on 23/02 the office chair is still lying in my office
AND NOBODY HAS NOT YET COME.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Feb 24, 2016

Dear alex maiano, Thanks for reaching out to us. We care about your grievance; your complaint has been noted and is currently being worked upon by our team. We would like to know more about your problem and its details. Please share your order id, complaint number. And contact details with us at writetous@snapdeal. Com. Regards, Team snapdeal.

Reply
Snapdeal Chennai Customer Service Care Phone Number 253257
Sam JFeb 03, 2016

Dear Sir/Madam

I had purchased a Aquagrand water purifier 15 litres from Snapdeal and the product was delivered on 25. 01. 16. The UV light was not working and I had placed a replacement request on 29. 01. 16 and the ticket ID is 18669703. Till date there has been no response from your end. I am a regular customer and pleased with the earlier experience I bought this product. But this time I am extremely disappointed with the poor response from your side. Have I made a mistake by purchasing this product from your website? Is this the way you serve your customers? Either you replace the product or refund the money. I am a politician and if you fail to respond immediately be ready to face the consequences. Awaiting your reply for me to take the next step
Regards
Sam J ames
7299242424.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Feb 05, 2016

Dear mr. Sam j , Hope you are doing good. Sorry for the inconvenience. This is to inform you that your concern has been noted and our team is working on it. For any further clarifications, please write to us at writetous@snapdeal. Com and kindly mention your order id in your subject line. Thank you for your cooperation. Regards, Snapdeal team.

Reply
Customer care male
Babu MvJan 19, 2016

I have bought Samsung Galaxy S Duos S7562 Original Battery 1500 mAh EB-425161LU with Bill and six months Warranty. Now it stopped working i want your assistance to replace it. Please contact as soon as possible. Thank you.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Jan 20, 2016

Dear babu mv We apologize for the inconvenience. We care about your grievance, and your complaint has been noted and is currently being worked upon by our team. We would like to know more about your problem and its details. Please share your order id, complaint number. And contact details with us at writetous@snapdeal. Com, mentioning your order id in the subject line of the mail. Thank you for cooperating. Regards, Snapdeal team.

Reply
Snapdeal Chennai Customer Service Care Phone Number 251343
Rishi Kumar SinghJan 15, 2016

I have order an Timex watch and now l have received this item and now I want to replace it because of its small dial and I have registered complain and customer care is saying that our policy is not returning electronic item because of its small dial and when I have called to snapdeal customercare then they are saying that you are registering your complain after seven day I, but I have registered this complain within six to eight hours and this is absolutely game with customers and I have never accepted this from snapdeal.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Jan 18, 2016

Dear rishi kumar We apologize for the inconvenience. We care about your grievance, and your complaint has been noted and is currently being worked upon by our team. We would like to know more about your problem and its details. Please share your order id, complaint number. And contact details with us at writetous@snapdeal. Com, mentioning your order id in the subject line of the mail. Thank you for cooperating. Regards, Snapdeal team.

Reply
Snapdeal Chennai Customer Service Care Phone Number 249934
Sulthan Jaffar AliJan 02, 2016

DEAR SIR
AS OUR TELEPHONIC CONVERSATION I HAD DONE. ALL OF MY BANK DETAILS FILLED IN YOUR WEB PAGE AND SUBMITTED READY. THEN I GET REPLY "it is not possible to change the NEFT/Bank details at this
moment as the refund is under processing. WHAT IS THIS. YOU ALL ARE JOKING OR WORKING. TAKE ACTION IMMEDIATELY OTHERWISE YOU WILL LOOSE YOUR CUSTOMER SOON.

Reply
Customer care male
Snapdeal Replied Jan 04, 2016

Dear sulthan jaffar ali We apologize for the inconvenience. We care about your grievance, and your complaint has been noted and is currently being worked upon by our team. We would like to know more about your problem and its details. Please share your order id, complaint number. And contact details with us at writetous@snapdeal. Com, mentioning your order id in the subject line of the mail. Thank you for cooperating. Regards, Snapdeal online team.

Reply
;